ΣΩΣΤΗ ΠΙΕΣΗ ΑΕΡΑ

Posted by ityres 15/02/2017 0 Σχόλια Οδηγοί,

ΣΩΣΤΗ ΠΙΕΣΗ ΑΕΡΑ

Τα ελαστικά σας θα έχουν μεγαλύτερη διάρκεια ζωής, αν προσέχετε τακτικά την πίεση του αέρα. Η «σωστή» πίεση αέρα προδιαγράφεται από τους κατασκευαστές των οχημάτων και ενδέχεται να είναι διαφορετική για τα μπροστά και τα πίσω ελαστικά.

Πώς να Εντοπίσετε ποια είναι η σωστή πίεση αέρα των ελαστικών.
Η συνιστώμενη πίεση αέρα αναγράφεται σε αυτοκόλλητο στο κολονάκι της πόρτας ή στο μπροστινό ντουλαπάκι του οχήματος ή κοντά στην τάπα της βενζίνης. Αν δε γνωρίζεται ποια είναι η πίεση που πρέπει να βάζετε στο ελαστικό σας και τα παραπάνω έχουν εξαφανιστεί, καλό θα είναι να ρωτήσετε το κοντινότερο βουλκανιζατέρ της περιοχής σας για να σας απαντήσει, έχοντας γνώση πάνω στο αντικείμενο.


 
Κάθε πότε ελέγχουμε την πίεση των ελαστικών μας;
Ελέγξτε την πίεση του αέρα των ελαστικών σας (συμπεριλαμβανομένου και του εφεδρικού) τουλάχιστον μια φορά το μήνα και πριν από ένα μεγάλο ταξίδι. Τα ελαστικά θα πρέπει να ελέγχονται όταν είναι κρύα (πριν να έχουν διανύσει 1,5 χλμ.). Για παράδειγμα, αν η πίεση αέρα που ενδείκνυται για κρύα ελαστικά είναι 35PSI, η πίεση του κρύου ελαστικού ήταν 28PSI και η πίεση τώρα είναι 33PSI, θα πρέπει να φουσκώσετε τα ελαστικά μέχρι να φτάσουν τα 40PSI και να κάνετε έναν επανέλεγχο όταν έχουν κρυώσει.
 
Πώς Χάνουν Πίεση Αέρα τα Ελαστικά;
Τα ελαστικά χάνουν από τη φύση τους πίεση μέσω της διαδικασίας του εμποτισμού. Οι αλλαγές της θερμοκρασίας μπορούν να επηρεάσουν την ταχύτητα με την οποία τα ελαστικά χάνουν αέρα. Η αλλαγή αυτή είναι πιο έντονη σε υψηλές θερμοκρασίες. Γενικότερα, ένα ελαστικό χάνει περίπου 500 έως 900 γραμμάρια πίεσης αέρα σε μηνιαία βάση σε δροσερό κλίμα και ακόμα περισσότερο σε θερμό.
 
Πρόσθετες Συμβουλές
Να ελέγχετε αν όλες οι βαλβίδες και οι επεκτάσεις των ελαστικών είναι εξοπλισμένες με τάπες για την αποφυγή συσσώρευσης βρωμιάς και υγρασίας. Να φροντίζετε για την τοποθέτηση νέου ωστηρίου βαλβίδας σε κάθε αντικατάσταση ελαστικού.


Η ελλιπής και η υπερβολική πίεση αέρα δημιουργεί υπερβολική θερμότητα και μπορεί να οδηγήσει στη βλάβη του ελαστικού, η οποία στη συνέχεια μπορεί να προκαλέσει βλάβη στο όχημα ή/και σοβαρό τραυματισμό.

Γράψτε ένα σχόλιο